Software pentru servicii pentru clienți oriunde în lume
Software-ul de asistență la distanță RGA permite tehnicienilor Storti să acceseze și să observe de la distanță funcționarea liniei pentru a ajuta la depanarea oricăror probleme în cel mai scurt timp posibil oriunde în lume, cu o conexiune la internet.
De ce să-l folosesti?
Utilizarea tehnologiei informaționale consolidate prin internet este acum normala și este sinonimă cu fiabilitatea. Din acest motiv, compania oferă un software eficient pentru servicii la distanță, care oferă clienților avantaje precum:
- Diagnosticarea imediată și precisă prin utilizarea camerelor video;
- Nu vor mai exista încercări îndelungate de a descrie problemele prin telefon;
- Asistența este disponibilă si la îndemâna clienților în orice parte a lumii fără a aștepta (și fara costuri) ca personalul de service să se deplaseze la locația clienților;
- Operatorul local, mecanicul sau electricianul poate rezolva problema imediat, dacă este o chestiune simplă, sub îndrumarea unui expert Storti care poate vedea în timp real ce se întâmplă cu instalarea;
- Orice problemă electronică sau disfuncționalitate poate fi rezolvată în timp util de la biroul Storti;
- Personalul clientului poate fi instruit de la distanță în cazul oricărei dificultăți;